Ogłoszenie o pracę
- Tytuł ogłoszenia
- nabór do pracy na wolne urzędnicze stanowisko pracy podinspektor ds. księgowości samorządowej instytucji kultury w Samorządowym Centrum Usług Wspólnych w Żninie
- Forma zatrudnienia
- umowa o pracę na czas określony
- Stanowisko
- podinspektor ds. księgowości samorządowej instytucji kultury
- sekretariat@scuw.gminaznin.pl
- Telefon
- 52 3020778
- Fax
- Data składania
- 2019-11-04
- Data wygaśnięcia
- 2020-01-31
- Tagi
- Województwo
- KUJAWSKO-POMORSKIE
- Powiat
- żniński
- Gmina
- Żnin
- Miasto
- Żnin
- Ulica
- ul. Potockiego
- Numer budynku
- 1a
Ogłoszenie o wolnym urzędniczym stanowisku pracy
i o naborze do pracy na to stanowisko
Nr 2/2019
Dyrektor
Samorządowego Centrum Usług Wspólnych w Żninie
ul. Potockiego 1a
88-400 Żnin
informuje o wolnym urzędniczym stanowisku pracy
podinspektor ds. księgowości samorządowej instytucji kultury
w Samorządowym Centrum Usług Wspólnych w Żninie
i na podstawie art. 11 - 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2016 r. poz. 902)
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór do pracy na wolne urzędnicze stanowisko pracy
podinspektor ds. księgowości samorządowej instytucji kultury
w Samorządowym Centrum Usług Wspólnych w Żninie
1. Nazwa i adres jednostki:
Samorządowe Centrum Usług Wspólnych w Żninie
ul. Potockiego 1a
88-400 Żnin.
2. Określenie stanowiska urzędniczego:
1) podinspektor ds. księgowości samorządowej instytucji kultury - pełny wymiar czasu pracy;
2) symbol stanowiska: wg. klasyfikacji zawodów i specjalności
3. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które dodatkowe:
Wymagania niezbędne:
1) jest obywatelem(ką) polskim(ą);
2) posiada wykształcenie średnie o profilu ogólnym lub zawodowym umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku i co najmniej 5 letni staż pracy lub wykształcenie wyższe o odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku i co najmniej 3 letni staż pracy;
3) ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
4) niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego lub umyślne przestępstwo skarbowe;
5) nieposzlakowana opinia;
Wymagania dodatkowe:
1) znajomość przepisów obowiązujących na stanowisku pracy, w szczególności ustaw o rachunkowości, o finansach publicznych, prawo zamówień publicznych, o organizowaniu i o prowadzeniu działalności kulturalnej, o podatku dochodowym od osób prawnych, kodeks pracy, dyscypliny finansów publicznych, znajomość gospodarki finansowej instytucji kultury, przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i prawa podatkowego;
2) umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, sumienność i rzetelność, dobra organizacja czasu pracy;
3) umiejętności i predyspozycje zawodowe:
a) umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, Open Office) oraz znajomość programów finansowo – księgowych;
b) kreatywność, komunikatywność.
4. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku podinspektora ds. księgowości samorządowej instytucji kultury.
Szczegółowe zadania i obowiązki:
1) prowadzenie ksiąg rachunkowych instytucji kultury zgodnie z obowiązującymi zasadami;
2) sporządzanie sprawozdań z wykonania planu finansowego;
3) sporządzanie sprawozdań finansowych z wykorzystanej dotacji przyznanej przez organizatora;
4) sporządzanie bilansu, deklaracji podatkowej instytucji;
5) prowadzenie i uzgadnianie kont analitycznych z księgą główną;
6) obsługa programu PŁATNIK, PUE- rozliczanie i przesyłanie drogą elektroniczną dokumentacji ZUS;
7) sporządzanie deklaracji do ZUS i US oraz innych sprawozdań wymaganych odrębnymi przepisami;
8) wstępna kontrola formalno-rachunkowa dowodów księgowych;
9) należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych;
10) realizacja płatności rachunków zgodnie z terminem ich płatności;
11) wykonywanie innych zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora jednostki należą do kompetencji inspektora-księgowy samorządowej instytucji kultury.
5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
1) stanowisko urzędnicze z dostępem do Internetu;
2) praca administracyjno – biurowa z obsługą urządzeń technicznych;
3) obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie z zastosowaniem narzędzi informatycznych.
6. Wymagane dokumenty:
1) odpis lub uwierzytelniona kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej lub średniej;
2) list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o to stanowisko;
3) curriculum vitae (życiorys) ze szczegółowym opisem przebiegu pracy zawodowej;
4) kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających przebieg pracy i staż pracy (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
5) kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, szkolenia itp.;
6) oświadczenie kandydata(tki), że nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (lub zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego); oświadczenia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
7) oświadczenie o zdolności do wykonywania określonego zawodu;
8) kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, a w szczególności kwestionariusz osobowy, życiorys (CV) powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 10 maja 2018 r. o ochronie danych osobowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1781) oraz z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2019 r. poz. 1282)".
Oświadczenie o powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych z procesem rekrutacji do pracy.
7. Określenie metody naboru oraz terminu i miejsca składania dokumentów:
Metoda naboru: rozmowa kwalifikacyjna przeprowadzana przez Komisję kwalifikacyjną.
Miejsce składania dokumentów: wymagane dokumenty należy składać w Samorządowym Centrum Usług Wspólnych ul. Potockiego 1a, 88-400 Żnin lub przesyłać pocztą na adres Centrum j.w., w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko podinspektora ds. księgowości samorządowej instytucji kultury w Samorządowym Centrum Usług Wspólnych w Żninie”.
Termin składania dokumentów: włącznie do dnia 4 listopada 2019 r. (poniedziałaek) – do godz.15.30.
Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Samorządowym Centrum Usług Wspólnych w Żninie ul. Potockiego 1a w dniu 5 listopada 2019 r. o godz.12.00.
Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać pod numerem telefonu 52 30 22 482 lub 52 30 20 778.
Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu naboru o terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni telefonicznie.
Druki stosownych oświadczeń do celów naboru zamieszczone są w załącznikach (pliki elektroniczne) do ogłoszenia.
Informacja końcowa o wynikach naboru będzie umieszczona na tablicy ogłoszeń oraz na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Samorządowego Centrum Usług Wspólnych w Żninie (scuwznin.bip.gov.pl).
Żnin, dnia 23 października 2019 r.
Podano do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Samorządowego Centrum Usług Wspólnych w Żninie, ul. Potockiego 1a, w dniu 23 października 2019 r.
ZATWIERDZAM
DYREKTOR SAMORZĄDOWEGO
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
W ŻNINIE
/-/ Jacek Świtała