Ogłoszenie o pracę
- Tytuł ogłoszenia
- Nabór na stanowisko Inspektora ds. księgowości samorządowej instytucji kultury w Samorządowym Centrum Usług Wspólnych w Żninie
- Stanowisko
- Inspektor ds. księgowości samorządowej instytucji kultury
- Telefon
- Fax
- Data składania
- 2018-10-08
- Data wygaśnięcia
- 2018-12-26
- Tagi
- Województwo
- KUJAWSKO-POMORSKIE
- Powiat
- żniński
- Gmina
- Żnin
- Miasto
- Żnin
- Ulica
- ul. Potockiego
- Numer budynku
- 1a
Ogłoszenie o wolnym urzędniczym stanowisku pracy
i o naborze do pracy na to stanowisko
Nr 6/2018
Dyrektor
Samorządowego Centrum Usług Wspólnych w Żninie
ul. Potockiego 1a
88-400 Żnin
informuje o wolnym urzędniczym stanowisku pracy
inspektor ds. księgowości samorządowej instytucji kultury
w Samorządowym Centrum Usług Wspólnych w Żninie
i na podstawie art. 11 - 13 ustawy z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260)
ogłasza otwarty i konkurencyjny nabór do pracy
na wolne urzędnicze stanowisko pracy
inspektor ds. księgowości samorządowej instytucji kultury
w Samorządowym Centrum Usług Wspólnych w Żninie
1. Nazwa i adres jednostki:
Samorządowe Centrum Usług Wspólnych w Żninie
ul. Potockiego 1a
88-400 Żnin.
2. Określenie stanowiska urzędniczego:
1) inspektor ds. księgowości samorządowej instytucji kultury - pełny wymiar czasu pracy;
2) symbol stanowiska: wg. klasyfikacji zawodów i specjalności
3. Określenie wymagań związanych ze stanowiskiem urzędniczym zgodnie z opisem danego stanowiska, ze wskazaniem, które z nich są niezbędne, a które dodatkowe:
Wymagania niezbędne:
Kandydat(ka) do pracy:
- jest obywatelem(ką) polskim(ą);
- posiada wykształcenie wyższe odpowiedniej specjalności umożliwiające wykonywanie zadań na stanowisku;
- ma pełną zdolność do czynności prawnych oraz korzysta z pełni praw publicznych;
- niekaralność za przestępstwo popełnione umyślnie ścigane z oskarżenia publicznego
lub umyślne przestępstwo skarbowe; - nieposzlakowana opinia;
- co najmniej 3 letni staż pracy;
Wymagania dodatkowe:
1. znajomość przepisów obowiązujących na stanowisku pracy w szczególności ustaw o rachunkowości, o finansach publicznych, prawo zamówień publicznych, o organizowaniu i o prowadzeniu działalności kulturalnej, o podatku dochodowym od osób prawnych, kodeks pracy, dyscypliny finansów publicznych, znajomość gospodarki finansowej instytucji kultury, przepisów z zakresu ubezpieczeń społecznych i prawa podatkowego;
2. umiejętność pracy w zespole, odpowiedzialność, sumienność i rzetelność, dobra organizacja czasu pracy;
3. umiejętności i predyspozycje zawodowe:
a) umiejętność obsługi komputera (Word, Excel, Open Office) oraz znajomość programów finansowo – księgowych;
b) kreatywność, komunikatywność.
4. Wskazanie zakresu zadań wykonywanych na stanowisku podinspektora ds. księgowości samorządowej instytucji kultury.
Szczegółowe zadania i obowiązki:
- prowadzenie ksiąg rachunkowych instytucji kultury zgodnie z obowiązującymi zasadami;
- sporządzanie sprawozdań z wykonania planu finansowego;
- sporządzanie sprawozdań finansowych z wykorzystanej dotacji przyznanej przez organizatora;
- sporządzanie bilansu, prowadzenie sprawozdawczości budżetowej i podatkowej instytucji;
- prowadzenie i uzgadnianie kont analitycznych z księgi głównej;
- obsługa programu PŁATNIK, PUE- sporządzanie, rozliczanie i przesyłanie drogą elektroniczną dokumentacji ZUS, GUS;
- sporządzanie deklaracji do ZUS i US oraz innych sprawozdań wymaganych odrębnymi przepisami;
- wstępna kontrola formalno-rachunkowa dowodów księgowych;
- należyte przechowywanie i zabezpieczenie dokumentów finansowo-księgowych;
- realizacja płatności rachunków zgodnie z terminem ich płatności;
- monitorowanie stanu należności;
- nadzorowanie i realizacja umów cywilnoprawnych i prowadzenie ich obsługi księgowej;
- wykonywanie innych zadań, które z mocy prawa lub przepisów wewnętrznych wydanych przez dyrektora jednostki należą do kompetencji inspektora-księgowy samorządowej instytucji kultury.
5. Informacja o warunkach pracy na danym stanowisku:
a) stanowisko urzędnicze z dostępem do Internetu;
b) praca administracyjno – biurowa z obsługą urządzeń technicznych;
c) obsługa komputera powyżej 4 godzin dziennie z zastosowaniem narzędzi informatycznych.
6. Wymagane dokumenty:
1. odpis lub uwierzytelniona kserokopia dyplomu ukończenia szkoły wyższej;
2. list motywacyjny z uzasadnieniem ubiegania się o to stanowisko;
3. curriculum vitae (życiorys) ze szczegółowym opisem przebiegu pracy zawodowej;
4. kserokopie świadectw pracy lub innych dokumentów potwierdzających przebieg pracy i staż pracy (poświadczone przez kandydata/tkę za zgodność z oryginałem);
5. kserokopie dokumentów potwierdzających kwalifikacje zawodowe, uprawnienia, szkolenia itp.;
6. oświadczenie kandydata(tki), że nie był(a) skazany(a) prawomocnym wyrokiem sądu za umyślne przestępstwo ścigane z oskarżenia publicznego lub za umyślne przestępstwo skarbowe (lub zaświadczenie o niekaralności z Krajowego Rejestru Karnego); oświadczenia o pełnej zdolności do czynności prawnych oraz o korzystaniu z pełni praw publicznych;
7. oświadczenie o zdolności do wykonywania określonego zawodu;
8. kwestionariusz osobowy dla osoby ubiegającej się o zatrudnienie.
Wymagane dokumenty aplikacyjne, a w szczególności kwestionariusz osobowy, życiorys (CV) powinny być opatrzone klauzulą:
„Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych zawartych w ofercie pracy dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji zgodnie z ustawą z dnia 21 listopada 2008 r. o pracownikach samorządowych (Dz. U. z 2018 r. poz. 1260) oraz art. 6 ust. 1 lit. c RODO Rozporządzenie Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 r.
w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (ogólne rozporządzenie o ochronie danych ”. Oświadczenie o powyższej treści może być także złożone oddzielnie z zaznaczeniem, że dotyczy wszystkich złożonych dokumentów związanych
z procesem rekrutacji do pracy.
7. Określenie metody naboru oraz terminu i miejsca składania dokumentów:
Metoda naboru – rozmowa kwalifikacyjna przeprowadzana przez Komisję kwalifikacyjną. Wymagane dokumenty należy składać w Samorządowym Centrum Usług Wspólnych ul. Potockiego 1a, 88-400 Żnin lub przesyłać pocztą na adres Centrum j.w., w zaklejonej kopercie z dopiskiem „Dotyczy naboru na stanowisko inspektora ds. księgowości samorządowej instytucji kultury w Samorządowym Centrum Usług Wspólnych w Żninie”.
Termin składania dokumentów – włącznie do dnia 8października (poniedziałek) 2018 r. – do godz.15.30. Aplikacje, które wpłyną po terminie nie będą rozpatrywane.
Otwarcie ofert nastąpi w Samorządowym Centrum Usług Wspólnych w Żninie ul. Potockiego 1a w dniu 9 października 2018 r. o godz.12.00.
Dodatkowe informacje o naborze można uzyskać pod numerem telefonu 52 30 22 482
lub 52 30 20 778.
Kandydaci spełniający wymagania formalne i dopuszczeni do kolejnego etapu naboru o terminie rozmowy kwalifikacyjnej zostaną powiadomieni telefonicznie.
Druki stosownych oświadczeń do celów naboru oraz Regulamin naboru do pracy na stanowiska urzędnicze zamieszczone są w załącznikach (pliki elektroniczne) do ogłoszenia.
Informacja końcowa o wynikach naboru będzie umieszczona na stronie internetowej Biuletynu Informacji Publicznej Samorządowego Centrum Usług Wspólnych w Żninie (scuwznin.bip.gov.pl) oraz na tablicy ogłoszeń Samorządowego Centrum Usług Wspólnych Żninie.
Żnin, dnia 26 września 2018 r.
Podano do publicznej wiadomości w Biuletynie Informacji Publicznej i na tablicy ogłoszeń Samorządowego Centrum Usług Wspólnych w Żninie ul. Potockiego 1a w dniu 26 września 2018 r.
ZATWIERDZAM
DYREKTOR SAMORZĄDOWEGO
CENTRUM USŁUG WSPÓLNYCH
W ŻNINIE
/-/ Jacek Świtała